15 september 2006

Mitt allra första scrapalster!


Den här gjorde jag på en kvart! Jag var så ivrig, och det var så kul, så det gick undan! Det är ett ganska bra exempel på hur "oinsatt" i scrapvärlden jag var då (och fortfarande är!) Jag använde mönstrat papper som bakgrund (tyckte att cardstock såg så tråkiga ut på nätbutikernas sidor.....), och satte på klistermärkena direkt på det mönstrade pappret där de knappt syns. Men jag är ändå väldigt nöjd, för korten på Maja är de allra första och de betyder mycket,mycket.

2 kommentarer:

Diana sa...

Den här är ju sååååå mysig! Jag gillar att du använde det mönstrade som bas!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack! Kul att du gllar den! Datageniet C råkade radera din kommentar på det andra inlägget när jag bytte till en bättre bild!

:)